تعمیر ماکروفر فلر | تعمیرات، نصب و سرویس

برند فلر (FELLER) یکی از برندهای محبوب در بازار ایران می باشد که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش همیارسرویس  به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند مطرح بازار با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه همیار سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر ماکروفر فلر (FELLER)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تهران بزرگ بوده که به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان عزیز می باشد.

ثبت درخواست تعمیرات مایکروفر

مراحل ثبت درخواست تعمیر ماکروفر فلر

2.می توانید با تماس گرفتن به نمایندگی تعمیر ماکروفر فلر، مشکل دستگاه خود را ثبت کرده و تقاضای تکنسین مربوطه را با توجه به برند دستگاه درخواست نمایید.

1.می توانید از طریق فرم و انتخاب دستگاه مربوطه و گذاشتن فقط یک شماره تماس این کار را انجام دهید و تماس را به ما بسپارید.

با تماس گرفتن به مرکز، در ابتدا مشکل دستگاه شما پرسیده شده و در صورت درخواست شما، مدیر فنی مرکز شما را جهت بر طرف کردن ایراد (در صورتیکه ایراد جزئی و قابل تعمیر توسط خود شخص باشد ) راهنمایی خواهد کرد.

از مشتریان عزیز تقاضا داریم تا با نظرات، انتقادات و پیشنهادات سازنده خود، ما را در بهینه سازی و ارتقاء کیفیت، سرویس و تعمیر ماکروفر فلر یاری نمایند.

افتخار می کنیم که مشتریان گرامی ما، با رضایت از خدمات ارائه شده به ایشان، مرکز همیار سرویس را به دوستان و آشنایان خود معرفی نمایند و ما را در برداشتن گام های بلندتر جهت ارائه خدمات نوین و بهتر مصمم تر سازند.

چرا باید نمایندگی تعمیر ماکروفر فلر جهت سرویس و تعمیر را انتخاب نمایید:

– دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل 10 سال

– سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

– حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

– تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

– ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا 36 ماه

– استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

– سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

– تعمیرات در محل

مناطق تحت پوشش

مرکز خدمات همیار سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر ایران، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن مرکزی جهت ثبت تعمیر ماکروفر فلر: 02122881719 

گارانتی، ضمانت و وارانتی همیارسرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیر ماکروفر فلر از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 24 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

10دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر ماکروفر فلر:

1 –  گرم نکردن مواد غذایی

2 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن

3 –  باز نشدن درب مایکروفر

4 –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام

5 – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه

6 –  جرقه زدن به هنگام کار کردن

7 – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر

8-  روشن شدن خودکار مایکروفر

9–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها

10–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

تمامی حقوق این وبسایت برای نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی همیار سرویس محفوظ می باشد.
تماس با ما: 02191011297