تعمیر ماکروفر پاناسونیک | تعمیرات، نصب و سرویس

برند پاناسونیک (PANASONIC) یکی از برندهای محبوب در بازار ایران می باشد که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش همیارسرویس  به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند مطرح بازار با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه همیار سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر ماکروفر پاناسونیک (PANASONIC)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تهران بزرگ بوده که به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان عزیز می باشد.

ثبت درخواست تعمیرات مایکروفر

مراحل ثبت درخواست تعمیر ماکروفر پاناسونیک

2.می توانید با تماس گرفتن به نمایندگی تعمیر ماکروفر پاناسونیک ، مشکل دستگاه خود را ثبت کرده و تقاضای تکنسین مربوطه را با توجه به برند دستگاه درخواست نمایید.

1.می توانید از طریق فرم و انتخاب دستگاه مربوطه و گذاشتن فقط یک شماره تماس این کار را انجام دهید و تماس را به ما بسپارید.

با تماس گرفتن به مرکز، در ابتدا مشکل دستگاه شما پرسیده شده و در صورت درخواست شما، مدیر فنی مرکز شما را جهت بر طرف کردن ایراد (در صورتیکه ایراد جزئی و قابل تعمیر توسط خود شخص باشد ) راهنمایی خواهد کرد.

از مشتریان عزیز تقاضا داریم تا با نظرات، انتقادات و پیشنهادات سازنده خود، ما را در بهینه سازی و ارتقاء کیفیت، سرویس و تعمیر ماکروفر پاناسونیک یاری نمایند.

افتخار می کنیم که مشتریان گرامی ما، با رضایت از خدمات ارائه شده به ایشان، مرکز همیار سرویس را به دوستان و آشنایان خود معرفی نمایند و ما را در برداشتن گام های بلندتر جهت ارائه خدمات نوین و بهتر مصمم تر سازند.

چرا باید نمایندگی تعمیر ماکروفر پاناسونیک جهت سرویس و تعمیر را انتخاب نمایید:

– دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل 10 سال

– سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

– حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

– تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

– ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا 36 ماه

– استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

– سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

– تعمیرات در محل

مناطق تحت پوشش

مرکز خدمات همیار سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر ایران، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن مرکزی جهت ثبت تعمیر ماکروفر پاناسونیک : 02122881719 

گارانتی، ضمانت و وارانتی همیارسرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیر ماکروفر پاناسونیک از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 24 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

10دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر ماکروفر پاناسونیک:

1 –  گرم نکردن مواد غذایی

2 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن

3 –  باز نشدن درب مایکروفر

4 –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام

5 – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه

6 –  جرقه زدن به هنگام کار کردن

7 – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر

8-  روشن شدن خودکار مایکروفر

9–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها

10–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

تمامی حقوق این وبسایت برای نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی همیار سرویس محفوظ می باشد.
تماس با ما: 02191011297