نمایندگی تعمیر هود اخوان | تعمیرات، نصب و سرویس

برند اخوان (AKHAVAN) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ماشین هود نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش همیار سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه همیار سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیر هود اخوان (AKHAVAN)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تهران بزرگ و البرز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.

ثبت درخواست تعمیرات هود و گاز

مراحل ثبت درخواست تعمیرات

می توانید با تماس گرفتن به نمایندگی تعمیر هود اخوان ، مشکل دستگاه خود را ثبت کرده و تقاضای تکنسین مربوطه را با توجه به برند دستگاه درخواست نمایید.

1.می توانید از طریق فرم و انتخاب دستگاه مربوطه و گذاشتن فقط یک شماره تماس و اسم و فامیل خود، این کار را انجام دهید و تماس را به ما بسپارید.

با تماس گرفتن به همیارسرویس، در ابتدا مشکل دستگاه شما پرسیده شده و در صورت درخواست شما، مدیر فنی مرکز شما را جهت بر طرف کردن ایراد (در صورتیکه ایراد جزئی و قابل تعمیر توسط خود شخص باشد ) راهنمایی خواهد کرد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر هود اخوان جهت تعمیر و سرویس :

– دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل 10 سال و مختص هر برند

– سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

– کمترین زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

– تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی و حتی پاین تر از آن

– ضمانت کتبی و گارانتی قطعات از شش تا 36 ماه

– استفاده از قطعات فابریکی و اصلی

– سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات

 – ایاب و ذهاب رایگان در صورت انجام کار

(این مبلغ در تمامی مراکز به مقدار 35000 تومان می باشد)

مناطق تحت پوشش

مرکز تعمیرات همیار سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر تهران و استان البرز این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن مرکزی جهت ثبت تعمیر هود اخوان: 02122881719 

ضمانت و گارانتی مرکز همیارسرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیر هود اخوان از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 36 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر هود اخوان:

– صدای بیش از حد هود

– روشن نشدن هود

– یکسره کار کردن هود

– کار نکردن دکمه های دیجیتالی صفحه نمایش

– ضعیف شدن مکش هود

– نداشتن مکش هود

تمامی حقوق این وبسایت برای نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی همیار سرویس محفوظ می باشد.
تماس با ما: 02191011297